۲ پاسخ

اسپری سدیم کلرایذ بزن،اویشن ونبات یا اویشن شکر قهوه ای هم میتونی بدی،منم پسرم مریض شد دادم

پسر منم اینجوری بردم دکتر گفت طبیعی قطره داد

سوال های مرتبط

مامان ساواش👶🏻♥️ مامان ساواش👶🏻♥️ ۱۱ ماهگی