۳ پاسخ

قطره سدیم گلراید بگیر بزن خوبه هم گرفتگی هم ابریزش

اسپری بینی ناگزونلا دو پاف تو هرکدوم از سوراخای بینیش بزن زود باز میشه
دختر من بینیش کیپ میشه اعصابش خورد میشه این جوابه براش همیشه

قطره بینی بریز با پو ار خالی کن

سوال های مرتبط