۸ پاسخ

بعد دکترم یه سونو 30 هفته یدونه 34 هفته و یدونه هم 37 هفته میخواد

من چون تیرویید دارم مجدد باید آزمایش تیرویید بدم

یه سونو رشد و سونو فیزیولوژیک همزمان تو ۳۵ هفته داشتم

اخریش ۳۶ هفته س تعیین وضعیت زایمان

آخرین سونو برای وضعیت قرارگیری جنینه

من دوتا سونو تو هفته های ۲۷ و ۲۹ رفتم یکی هم بعد از تعطیلات عید میرم تا اون موقع میشم ۳۶ هفته که وزنش رو بفهمم و ببینم چرخیده یانه

من ۳۵هفته اخرین سونوی رشدمو دادم دیگ دکترم نامه زایمان زد دیگ سونویی نداریم فکرکنم همون روز زایمان بیمارستان یه سونو انجام میده باز

همون سونو رشد وزن میفرستن دیگه چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌ودوم بارداری