۱۰ پاسخ

بعضی اوقات تو آنومالی چیزی ممکنه نیاز ب بررسی مجدد داشته باشه ک اونو تو 24 هفته سونو میدن دوباره

من اون وسط 3 یا 4 بار رفتم سونو
سونو رشدو هم 2 بار دادم

اره اگه یبار سزارین شدی چسبندگی جفت باید بری

بعضیا سونوی رشد رو چند بار مجبورن برن بخاطر وزن بچه

نه نیست مگر مادر یا بچه مشکلی داشته باشن ک تو بارداری سونو بیشتر بگیرن

سونو چسبندگی جفت برای سزارینی ها

پس چرا به من گفت که هستش

من بعد رشد هم ۳۶ هفته رفتم برای دخترم

نه نیست

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری