بعضی اوقات تو آنومالی چیزی ممکنه نیاز ب بررسی مجدد داشته باشه ک اونو تو 24 هفته سونو میدن دوباره
من اون وسط 3 یا 4 بار رفتم سونو
سونو رشدو هم 2 بار دادم
اره اگه یبار سزارین شدی چسبندگی جفت باید بری
بعضیا سونوی رشد رو چند بار مجبورن برن بخاطر وزن بچه
نه نیست مگر مادر یا بچه مشکلی داشته باشن ک تو بارداری سونو بیشتر بگیرن
سونو چسبندگی جفت برای سزارینی ها
پس چرا به من گفت که هستش
من بعد رشد هم ۳۶ هفته رفتم برای دخترم
نه نیست
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.