۹ پاسخ

آره من ۲۵ هفته به دکتر گفتم برام نوشت رفتم
ولی ضروری نیست فکر میکنم چون من خودم گفتم

اره عزیزم سونو رشد

به من گفت هفته 28یه دونه داری

یبار ۲۸ هفته یبار ۳۲ هفته برای وزن

سونو اخر هم برا وزن و وضعیت بچه ۳۷ هفته باید برم

به جز سونو رشد، دو هفته يكبار توي ويزيت هام خود دكترم سونو مي كرد و الانم كه هفته اي يكبار مي رم.

اوووه زیاد

وزن ۳۰هفته .دوباره وزن ۳۴هفته نوشته برام

بله سونو رشد

دیگه میشه ۳۲ هفته.سونوی رشد

سوال های مرتبط

مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌ام بارداری