خانوما برای دندون درد چی بخورم خیلی اعزیتم

۴ پاسخ

امتحان کن شاید برای توهم خوب بود واسه من ک فعلا خبری از دندون درد نیس دیگه🫠

بچه از تو تغذیه می‌کنه شاید کلسیم بدنت کمه منم فک بالا پایین همه ش دردمیگرفت چنتادندون بایدعصب کشی کنم دکتر استامینوفن دادتا وقتی می‌خوردم خوب بود یه ساعت بعد باز دردمیگرف الان روزانه دارم یه لیوان شیر میخورم لبنیات میخورم دیگه درد دندون ندارم مسکن هم دیگه نخوردم

میخک بزار روش

تفاله ی چای بزار دندونی که درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه تو راهی مامان جوجه تو راهی هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان مِـــصـــی🍒 مامان مِـــصـــی🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری