نهار آوین قشنگم 🩷🍲



شیرخشک نوزاد پوشک

تصویر
۶ پاسخ

نوشجون از غذای خودتونه یا جدا درست کردی؟

میخوره؟

قرمه ش از برنجش بیشتره بفرس ب من 🥹😂

با قاشق بهش میدی بخوره ؟
منکه با دست میدم بهش🤣

نوش جونش
عزیزم جنس ظرفش سیلیکونیه؟

به به نوش جون

سوال های مرتبط

مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی