۷ پاسخ

ته دیگ رو دیدم یاد شهسان خودم افتادم
عاااااااااشق ته دیگه اگه ته دیگ دید دیگه غذا رو منصرف میشه

سلام همشو میخوره

نوش جان
چه بامزه ظرفش

نوش جونش عزیزم

تو اون یکیشم ماست میریختی 😁

ته دیگش فقط😍😂
نوش جون گل دختری

نوش جانش عزیزم 🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۱ سالگی