۸ پاسخ

این سن دقیقا سن جیغ زدنشونه ولی هربار جیغ میزنه بهش بگو وقتی جیغ میکشی من متوجه حرفت نمیشم اروم که شدی بیا بگو چی میخوای بعدم به جیغاش واکنش نده اگه تا جیغ میکشه به مقصودش برسه رفته رفته بدتر میشه مدامم براش قصه بچه ای رو بگو که اصلا جیغ نمیزده اینکارا برا پسر من خیلی تاثیر داشته داره بهتر میشه

فقط سعی کن تو این تایما سرش داد نزنی تاجایی که میتونی تماس پوستی باهاش داشته باش بغلش کن تا بگذره

پسر منم از اول همین بود و هس
الانم هر جا میرم با صدای بلند همه کاراش انجام میده
گاهی پشیمون میشم از مهمونی

دقیقاااا پسر منم از وقتی ۱۸ماهه شد خیلییییی جیغ میزنه

بچه منم از اولی که بدنیا اومد نق نقو بود،همچنان همونجوریه.صدای گریه ها و جیغاش روانیم کرد۶

تو این تایم عادیه عزیزم نگران نباش

علایم پسر من

طبیعیه ۱۸ ماه تا ۳ سالگی میخوان مستقل باشن و یسری شلوغ کاریاشون زیاد میشه باید تحمل کرد تا بگذره

سوال های مرتبط