من سس نمیخورم به خاطر تخم مرغ خامی که داره والا کاهو کلم رو باروغن زیتون میخورم
اووووف ویار من فقط سالاد شیرازی با آبلیمو زیاد سس مایونز هم میزنم روز ی لگن نخورم زنده نمیمونم
سس خونگی خوب نیست. پاستوریزه اشکالی نداره
مایونز خونگی بده، شرکتی که بد نیس
😐😐😐
خدایا ما مادرا چقدر گناه داریم واسه هرچیزی باید نگران بشیم 🥺🥺
😕😕😕😕
نه آخه چرا باید از سلاد و سس عذاب وجدان بگیری 🥲؟
چرا عذاب وجدان گرفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.