خانما سالاد با سس خوردم عداب وجدان دارم مضره؟

۹ پاسخ

من سس نمی‌خورم به خاطر تخم مرغ خامی که داره والا کاهو کلم رو باروغن زیتون میخورم

اووووف ویار من فقط سالاد شیرازی با آبلیمو زیاد سس مایونز هم میزنم روز ی لگن نخورم زنده نمیمونم

سس خونگی خوب نیست. پاستوریزه اشکالی نداره

مایونز خونگی بده، شرکتی که بد نیس

😐😐😐

خدایا ما مادرا چقدر گناه داریم واسه هرچیزی باید نگران بشیم 🥺🥺

😕😕😕😕

نه آخه چرا باید از سلاد و سس عذاب وجدان بگیری 🥲؟

چرا عذاب وجدان گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری