۳۹ هفته تمام برای سزارین دیره؟

۶ پاسخ

منم دکترم تاریخ زده برا ۳۹ هفتم

من۳۸ هفته ۳ روز دکترم نامه داد

من ۳۹هفته و دو روز بودم سزارین شدم اختیاری
ولی معمولا ۳۸هفته سزارین میکنن

نه خوبه فک کنم اگه دردت نگیره من بچم خیلی پایینه نتونستم وایسم تا ۳۹ هفته

نه منم همون موقع زایمان کردم

خب شاید دردت بگیره زودتر فکر نمیکنم دیر باشه

سوال های مرتبط