۴ پاسخ

به من ۳۸ هفته ۴ روز گفت
ولی ۳۸ هفته نی نی دنیا اومد

من از خدامه تا ۴۰هم بمونه میگن هرچی بیشتر بمونه بهتر چون هفته های آخر بیشتر وزن میگیره ‌کامل تره

اره به منم گفت اگه جفتت خونرسانیش تو این هفته هم خوب باشه تا ۳۹ هفته نگهت میدارم

هرچی بمون تو‌شکم بهتر من از خدام۴۰هفته درش بیار

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی