به من ۳۸ هفته ۴ روز گفت
ولی ۳۸ هفته نی نی دنیا اومد
من از خدامه تا ۴۰هم بمونه میگن هرچی بیشتر بمونه بهتر چون هفته های آخر بیشتر وزن میگیره کامل تره
اره به منم گفت اگه جفتت خونرسانیش تو این هفته هم خوب باشه تا ۳۹ هفته نگهت میدارم
هرچی بمون توشکم بهتر من از خدام۴۰هفته درش بیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.