به منم ۳۸هفته و ۴روز نامه داده، سزارین دومم باید زودتر میداد😭😭ولی چاره ای نیست باید صبرکنم تا اون موقع،، خیلیم دیر میگذره این هفته های آخر
نگران نباش عزیزم مگه دائم چک نمیکنه که انقباض داری یا نه؟
برا من ۳۸ هفته و ۳ روز داد، شنبه میشه
اگر دردی یا مشکل خاصی نداری مشکلی نداره گلم
تا لحظه آخر وزن میگیره بچه خوبه
من پسر اولمو ۳۸ هفته و ۴ یا ۵ بود بدنیا اوردم این یکیو میخوام انشاالله تا ۳۸ و ۶ صبر کنم اگر بشه
سلام عزیزم میشه بگید لطفا کجا نوبت سزارین زدین منم دزفولم تو بلاتکلیفی گیر کردم ممنون میشم راهنماییم کنی
ایشالا که تا اون موقع همچی خوب پیش بره ادم استرس میگیره
منم ۳۹ و یک روز بود وقت سزارینم
برا منم ۳۹ هفته داده
منم ۳۸هفته و۶روز گفته بیا
برا منم ۳۸ هفته و ۵ روز تا ۳۹ هفته و ۱ روز گفته برم واسه سزارین😕
به نظر منم خیلی دیره🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.