خییییلییییی🥺
اسم دخترم پرنسا هست
واقعا کاری به قدیمی بودن و جدید بودنش ندارم هر کسی ازم اسمش و میپرسه و میگم پرنسا عاشقش میشن
یه دختر و بخوان تشبیه کنن همیشه تشبیه میکنن به پرنسس
چی بهتر از این که تو مخفف پرنسس رو بزاری رو دخترت 🥺
من اگر باز برگردم عقب صد درصد انتخابم برای پرنسس کوچولوم همین اسمه بس که زیبا و خوش آواست🥺😍
خیلی هم قشنکه همه اسما قدیمی میشن چه ربطی به قدیم وجدید داره اخه خودت دوست داری بزار منم با بچهام تصمیم گرفتیم بزاریم پرنسا ازخیلی ازاسمای دیگه پرمعناتره
نه تازه تکراری هم شده
قدیمی شده
خوشگله ولی قدیمی شده یکم
قشنگه ولی بعد ی مدت بی معنی میشه براتون
خوشگلیش خوشگله ولی اسامی پرمعناترم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.