دوستان ۱۹ هفته و ۵ روز دیر هست برای انومالی؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه برو ولی کلا 18 بری بهتر چون بعدش اجازه سقط نمیدن

من ۱۹و یک روز رفتم
تا ۲۲وقت هست اگه آنتی مشکلی نداشتی نگران نباش

سلام
من دیروز ۱۹هفته و دو روز رفتم . دکترم گفت تا شنبه هم اگه برم مشکلی نیس.

18هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوقی🌰 مامان فندوقی🌰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته چهلم بارداری