دوستان سلاممم ، برای آنومالی ۱۷ هفته و ۵ روز خوبه ؟

۱۱ پاسخ

۱۸ کامل برو

منم‌همین‌موقع رفتم برام‌انجام داد.

اره برد منم همین موقع رفتم

من ۱۸ و سه رفتم

۱۸هفته برو

اره خوبه من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم اوکی بود

دکتربرامن ۱۸هفته ۱روزگفت بهتره

اره خوبه

بذار هجده هفته به بعد برو عزیزم

آره خوبه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تابش کوچولو🩵 مامان تابش کوچولو🩵 هفته بیستم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری