۱۶ پاسخ

دقیقا مث پسر من
همه گفتن نده سینتو نمیگیره 1 هفته ندادم دیگ نمیگیره موندم چیکار کنم

سلام من پسر 👦 اسهال‌ شديد دارد

ببخشید که اظهارنظر میکنم،این شیشه شیر اصلا مناسب نوزاد نیست،برای ماه‌های بیشتر،که نوزاد عقلش میرسه،
حتما شیشه شیر اونت اصلی با سر شیشه دو بگیر ،که نوزاد مک زد نپره توو گلوش

تصویر

بریز تو پیاله با قاشق بده

به سر سینه خودت یا سر شیشه قطره اد بزن

سلام عزیزم خودت شیر با نبات بخور یعنی داغ کن شیرت زیاد میشه

ی سرنگ بخر با ی سوند فیدبنگ وصلشون کن به هم شیر خشک بریز داخل سرنگ سر سوند بزار نوک سینت سینتو بده میک بزنه هم زمان هم سینتو میخوره هم شیر😁 دوای دردت فقط اینه

ببرش پیش متخصص،
چند کیلو؟

شیشه شیر اونت بگیر عزیزم

سرنگ ۲۰ میل یا گاوی بخر.کم کم بده بهش.ولی راه درستی نیس دیگه.سر شیشه رو شیرین کن بزار دهنش یا یه فرم دیگه بگیر

سینه رو میگیره قشنگ؟؟

منم تو همین وضعیتم .من خودم بعد واکسن دوماهگی گفتن سینتو نمیگیره شیشه ندادم بهش .الان هم سینه رو درست حسابی نمیگیره موقعی جریان شیر کم میشه گریه می‌کنه هم شیشه نمیگیره.باقطره چکونم قبول نمیکنه جیغ میزنه😭

شیرتو راه بنداز...
هر چی بیشتر بمکه بیشتر میاد

شیر دوش برقی یا بخر یا کرایه کن(بزن تو دیوار مشهد)

قطره شیرافزا

با سرنگ بده

شیشه شیر با سری ارتودنسی امتحان کن دختر منم نمی‌خورد ولی با ارتودنسی میخوره

با قطره چکون بهش بده

سوال های مرتبط