۱۲ پاسخ

واااااای نه😓

اره اخباراعلام کرد ساعت سه و نیم سمت سیدی

من یه جا خوندم پدافند هوایی ساعت سه ونیم فعال شده

یک ریزپرنده بوده زدن افتاده رو یک مغازه نمیدونم چی منفجر شده

خونه ی ما نزدیک پادگان هاست هروقت خبری بشه من گوشام تیزه میشنوم ولی اصلا خبری نبوده

نه بابا خبری نیس نزدن

اره فرودگاه زدن

ن کی گفته زدن

اره زذن

اگه شلوغ حتما تعطیلی فردا براهمونه

نه چخبری

زدن؟؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی