#کودک
#پوشک
#شیر خشک

تصویر
۶ پاسخ

یک و نیم پیمونه برنجو میزارم در حد له شدگی بپزه، بعد بهش خلال بادوم خیس خورده میزنم، شکر، زعفرون کره میزنم، هل ی دونه، ی قاشق کوچولو هم گلاب خوشمزش میکنه، در حد نیم هم دم بکشه اوکیه

.......

تصویر

من از رو این درست کردم

تصویر

من ۲ پیمانه برنج درس کردم ده تا ظرف داد برا شما یه پیمانه کافیه زیادم هست،نسبت برنج و شکر و آب ۱ ،۲ و ۷ هست

اره یک لیوان برنج و ۵ لیوان اب بریز تو قابلمه و بزار دو ساعت باشه له بشه بعد لیوان شکر بریز و هم بزن و زعفرون دم کرده و یکم گلاب بریز و هم بزن و یکساعت دمی بزار وزیرشو کم کم کن تا دم بکشه امادس

یه پیمانه نیم لیوان ، ۸ لیوان آب دو لیوان شکر ، گلاب ، زعفران تا حدی که رنگ بگیره
برنج میزارم میپزه قشنگ له بشه لعاب بده ، شکر میزنم ، زعفرون ، گلاب ، کره دم کنی میزارم در حد ۲۰ دقیقه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی