خانما کسی تو ۳۷هفته سه چهار روز زایمان کرده ؟

۶ پاسخ

عزیزم مشکلی نداره بچت کامله دیگه
به منم دکتر برای ۳۷هفته و پنج روز نامه سزارین داده

اره خیلیا

من ۳۷ هفته زایمان کردم بچم با وزن ۳ کیلو همه چیش هم خوب بود

من37هفته و 4روز زایمان کردم سزارین کیسه آبم پاره شد

بله من

بله من ۳۷هفته و ۴روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی