بچم سرماخورده هنوز واکسنش نزدم تا کی وقت دارع؟

۲ پاسخ

من ۲ ماه و ۱۹ روزش بود ک بردم دیروز زدن

بزار خوب بشه بعد ببر کامل تا یه هفته تا ده روز مشکلی نیس

سوال های مرتبط