هنوز باز نکردی. من اول هفته جدی باید باز کنم
36هفته و 2 روز
خیلی دلم میخواست حداقل دیتر باز کنم ولی میخوره ب عید دکتر نیست
اگر فکر میکنی به مقعدت یا رحمت فشار میاد باید بری باز کنی سرکلاژو دیگه
اره عزیزم
من چون روزی سه بار شیاف میزنم چیزی احساس نمکنم اینم بگم استراحت مطلقم کلا تو جا دراز کش ولی بلند میشم استخون واژن ران درد میکنه ،یه روزه شیافم تموم شده قراره بخرم تا بلند میشم کمر درد میشم
خانما تو هفته 36زایمان کنی بچه میره تو شیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.