۵ پاسخ

به نظرم لیزر خیلی خیلی بهتر هست بچه فقط تا یه روز درد داره حتی کمتر هم

من دیروز رفتم تجربم توتاپیکم هست

زیاد سخت نیس فقط دقیق سر ساعت پاراکیدش و بهش بده که درد نکشه
تا ۱۰ روزم طول میکشه تا حلقه بیوفته شایدم زودتر بیوفته
ولی هر چی زودتر بری خیلی بهتره

راحت ترین روش هر چی زودتر بچه کلا ختنه بشه عالیه

بد نیست😂

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی