به نظرم لیزر خیلی خیلی بهتر هست بچه فقط تا یه روز درد داره حتی کمتر هم
من دیروز رفتم تجربم توتاپیکم هست
زیاد سخت نیس فقط دقیق سر ساعت پاراکیدش و بهش بده که درد نکشه
تا ۱۰ روزم طول میکشه تا حلقه بیوفته شایدم زودتر بیوفته
ولی هر چی زودتر بری خیلی بهتره
راحت ترین روش هر چی زودتر بچه کلا ختنه بشه عالیه
بد نیست😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.