مامانای عزیز چندماهگی شیر بچتونو کم کردین؟یا کلا قطع کردین؟

۶ پاسخ

من دختر بزرگم و ۱۸ماهگی گرفتم ولی شیر گاو میدادم تا پنج سالگی

خودش کم شد به بچم شیر خشک میدم به جاش

قصدشو ندارم. زوده الان.ظلمه در حقش

تا ۱ سال ۶ ماهگی حتما حتما بده بعش
بعدش هم برا همیشه قط نگن شیر پاستوریزه بده بهش گهکداری

۲ سال به بعد کلا قطع کن

قط نکنیا زوده
الان شیر نخوره کی میخاد بخوره
میدونی جقد برا قدش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان حسین حسن دوقلو مامان حسین حسن دوقلو ۲ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی