من دختر بزرگم و ۱۸ماهگی گرفتم ولی شیر گاو میدادم تا پنج سالگی
خودش کم شد به بچم شیر خشک میدم به جاش
قصدشو ندارم. زوده الان.ظلمه در حقش
تا ۱ سال ۶ ماهگی حتما حتما بده بعش
بعدش هم برا همیشه قط نگن شیر پاستوریزه بده بهش گهکداری
۲ سال به بعد کلا قطع کن
قط نکنیا زوده
الان شیر نخوره کی میخاد بخوره
میدونی جقد برا قدش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.