هر چی خودتون میخورید😄
والامن امروز برنج ومرع درست کردم ازاب مرع هویج وسیب زمینی و مرع له کردم دادم خوردچنانم خوشش اومد ک نگو
مگه تا ۹ ماهگی باید دنبال ایده بود؟😂من الانم خیلی وقتا غذای خودمون رو میدم
شیر برنج
من هرچی خودمون میخوریم میدم به دخترم
من صبحانه ها تخم مرغ ،کاچی ،فرنی درس میکنم
کاچی و باآرد برنج درس میکنم یکم تف میدم کره میزنم بهش باآب بازش میکنم یکم شیره میریزم توش
فرنی ام با آرد برنج و شیر درس میکنم بعضی وقتا بیسکوئیت مادرم میزنم
پسرمن حلیم خیلی دوست داره
داخلش یکم جوپرک ،جو پوسکنده،برنج ،پیاز،هویج،سیبزمینی،نخود،گوشت گوسفندی و عصاره قلم میریزم
آخرسر میکس میکنم شبیه حلیم میشه
ادویه ام یکم زردچوبه و خیلی کم نمک میزنم.
کوکو سیبزمینی ام خوبه
سیب زمینی و پیاز با زرده تخم مرغ یکم نمک و زردچوبه سرخ میکنم خیلی دوست داره
خیلی طولانی شد🤣🤣🤣🤣🤣
تاپیکام نگاه کن عزیزم
من هرچی میخورم میدم الانم اشتهای پسرم خوبع ماشالله خداروشکر
من که عقلم دیگه به هیچ جا قد نمیده مخصوصا برای صبحونه پسرم موز و خرما دوس نداره فرنی هم دیگه چقد بدم به پروتیین گاوی هم الرژی داره شماها چی میدین به بچه هاتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.