۱۲ پاسخ

بعد از زایمان از کربوکسی تراپی استفاده میکنن ترکا کمرنگتر و‌محوتر میشن

روغن ضدترک ویشنو کمرنگشون میکنه

روحیم خراب شد هم ترس زایمان رو دارم الان ترکا وشلی شکم اضاف شد چه عالی😂😂😂

یعنی هیج راهی نیس؟؟؟؟ شنیدم میگع با کرم واینااا میره

قبلش باید استفاده میکردی گل

این ترکا فک کردی میره؟؟من ترکا مهم نیس برام اینکه شکم آدم شل میشه اون مهمتره و تنها راهش جراحیه😑😑

نمیره عزیزم
شاید با کرم و اینا کمرنگ بشه ولی هست همیشه

هیچی بی فایدس🤦🏻‍♀️

نمیره

من شنیدم سرم ویتامین سی بعد بارداری بزنی میرن

ترکا تا ابد هستن

ترک که خورده دیگه نمیره گلم

سوال های مرتبط

مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی