ارثیه من بد غذا بودم پسرم عین خودم شده
ن من بد غذام ن شوهرم پسرم بد غذای رو مخ ادمخ
کنار بادمجون چیه😁
شاااااانس
به نظرم ارثیه من و شوهرم خیلی بد غذا هستیم دخترمم همینجوریه نمیخاستم اینجوری باشه ولی دیدم نه انگا ارثیه 😂😂😂😂
من که خودم خیلی بد غذا بودم
ولی شوهرم از سنگ نرم تر میخوره
پسرمم خداروشکر مثل پدرش شده و همه چیز میخوره
خیلی اوقات بچه ریفلاکس پنهان داره مخصوصا که میگی تو بیداری هم شیر نمیخوره
کسی طرز تهیه دمپختک میدونه
هعی خواهر دختر بنده هم بد غذاست مثل داداششه.. بچه فامیل داریم همسنش مادراشون میگن همه چییی میخورن 🥲😐
پنجاه پنجاهه به نظرم منم بد غذام همین الانشم اما مامانم اینا هم شرینی دادن به دوخترم هم شوری هم هرچی گیرشون امد خوب خنگ نیس که بچه چرا باید یه چیز بی مزه یا بد مزه بخوره وقتی شیرینی چشیده !
به خیلی چیزا
یک زود طعم غذای سفره رو چیدن
دو دندون در آوردن
سه مورد علاقه نبودن غذا
چهار دوست نداشتن بافت غذا
پنج اشتها نداشتن
شش بلافاصله بعد شیر غذا دادن
هفت کمی هم میتونه ذاتی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.