۶ پاسخ

اصلا متوجه نمیشی ، اگر عفونت نداشته باشه

نه اصلا درد نداره عزیزم

نه درد نداره کشیدنش

طبیعی یا سزارین؟

کشیدنش اصلا درد نداره
مثل این میمونه که ابروتو با موچین برداری، تازه دردش کمتر هم هست
بعدش یه کوچولو درد داره ولی خیلی قابل تحمله در حد یکی دوساعته
من همین دو ساعت پیش کشیدم دردش تموم شده الان

نه اصلا درد نداره

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣💙🍼 مامان نویان🐣💙🍼 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان آوینا 💜🧸🍓 مامان آوینا 💜🧸🍓 ۱۲ ماهگی