برای من درد داشت😟
من بخیه هامو شوهرم کشید اصلا هیچ دردی نداشت زود جای خودشو گرفت
طبیعی زایمان کردید ؟راضی بودی ؟
نه اصلا
من رفتم مطب الکی الکی یه تومن گرفت...
سرجمع ۵ ثانیه هم نشد کشیدنش...
من مامانم ط خونه کشید اصن درد نداشت البته تگه عفونت نکرده میتونی ط خونه بکشی
نه عزیزم بده شوهرت یا یکی برات داخل خونه بکشه برات الکی پول نده دکتر ۱۰ ثانیه همطول نمیکشه نزدیک به ۲تومن خرجت میشه اگه بری مطب
نه اصلا نمیفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.