۲۰ پاسخ

مبارک باشه عزیزم ❤️

مبارک عزیزم

ای خداااا گوگولیه بور ماشالله😍😍😍

ای ننه بنظر میاد بور باشه 🐣🐣🐣🐣

به سلامتی عزیزم زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه الهی

باید ۷۲ساعت از تولد بگذره

دردت گرفت یا کیسه ابت پاره شد چیشد ؟؟

وای خوداااا منم زایمان میخامم😭😂

منم دلم میخواد زایمان کنم🥲🤌🏻

اره یروزس

واییی مادر دلم ضعف کرد 😍❤️❤️❤️

اگه صبح ب دنیا اومده باشه پنجشنبه 3 روز میشه میتونی ازمایش بگیرین اگه بعدظهر باشه نمیگیرن باید 3 روز کامل باشه برای ازمایش میتونی شنبه ببری که 5 روزش هست

باید ۷۲ ساعت رو کامل کرده باشه

ای خدا چه کپلی و نانازه ماشالله 😍🥹
وزن تولدش چقدر بود
دختر من ۳۶ هفته و دو روز ۲۲۰۰ دنیا اومد😄

عزیزم مبارکه
وزنش چقدر بود، دستگاه لازم نبود،

ثدم نو رسیده مبارک باشه

۲۴ ساعت که گذشت میشه یک روزش

عزیزم امپول ریه زده بودی؟

به سلامتی عزیزم وزن نی نی جون چندبود ؟
خداروشکر به دستگاه نیاز نبود ؟

چرا چیشد یهو دردت گرفت

سوال های مرتبط