پستونک بده
رفلاکس داره
اصلااااا نده رفلاکس میگیره بعد ۱۰ سیسی هم بزور میخوره هرجور شده پستونکیش کن به پستونک قطره اد بزن خوشمزش کن یا نمیخوره حواسشو پرت کن
بچه منم همینه
من تجربه نداشتم هرچی گریه میکرد شیر میدادم اینقد استفراغ میکرد که الان رفلاکسی شده
حتی اگه 20سی سی هم بخوره بالا میاره و خیلی اذیت میشه
سعی کن حواسشو پرت کنی ساعتی یه بار 60تا زیاده
گریه هاش از گشنگی نیست زیاد خوردنم باعث دل درد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.