وزن گیریش چطوره خوبه ؟
سعی کن بزاریش تو گهواره و تکونش بدی و پستونک
خیلی زیاده رفلاکسی میشه خدایی نکرده
هر طوری شده پستونک بده
پسر منم اینجوریه ولی هر ۱ساعت و نیم ۶۰ تا میدم
اگه وزن دهی خوب میگیره مشکل نداره پسر من خوب وزن میگره دکترش گف مشکل نداره
شیشه اونت تکقطره بگیر طول میکشه بخوره
شیشه شو عوض کن
یه چیزی بده که خیلی کم ازش بیاد
پسر منم اینطوریه
شیر زیاد رفلاکس میگیره بچه و شیر میاره بالا
منم اینجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.