عزیزم دختر منم زیاد میخورد وزنشم از حد نرمال زیاد بود دکترش گفت بزار بخوره نمیشه به نوزاد رژیم داد الان شیر خوردنش کم شده در حد نرمال
عزیزم روی قوطی شیر خشک نوشته که باید مثلا حدودی چه قدر بدی اگر به بچه توی همون رنج میدی خب طبیعی که دوساعتی یکبار هم شیر بخواد
اگه رفلاکس نداره بهش بده بخوره
پسر من ۴ ماهش شده منم ۹۰ تا میدم هر دو ساعت ولی بعدش گریه میکنه ،دیگه بچه هرچقدر طلب کنه باید اونپ بدی پسر من رفلاکس داره کم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.