۷ پاسخ

دکتر من سر یک ماه یه طرف بینیم تزریق کرد
نمیدونم فک کنم کورتون بود
همون سمت تو رفتگی ایجاد شده و کل فرم بینیم ب هم ریخته
میگم کاش نمیزدم خودش کم کم خوب میشد

واای نکن ای کارو

کورتون من نزدم اما هرکی زده میگ درد داره

دکتر من می‌گفت درد داره

اگه منظورت کورتونه ک اصلا نزن همیشه ردش میمونه من همسرم تزریق کرده بود برا ورم بعد عملش نقطه ی سوزن قشنگ‌مونده بعد هشت سال الان

منم انقد بینیم ورم داره هنوزم بعد ۵ماه مخصوصا نوک بینیم دکترم گفت باید تزریق انجام بدم ک منتظرم ببینم چی میشه این جریانا

میخای فیلر بزنی؟

سوال های مرتبط