دکتر من سر یک ماه یه طرف بینیم تزریق کرد
نمیدونم فک کنم کورتون بود
همون سمت تو رفتگی ایجاد شده و کل فرم بینیم ب هم ریخته
میگم کاش نمیزدم خودش کم کم خوب میشد
واای نکن ای کارو
کورتون من نزدم اما هرکی زده میگ درد داره
دکتر من میگفت درد داره
اگه منظورت کورتونه ک اصلا نزن همیشه ردش میمونه من همسرم تزریق کرده بود برا ورم بعد عملش نقطه ی سوزن قشنگمونده بعد هشت سال الان
منم انقد بینیم ورم داره هنوزم بعد ۵ماه مخصوصا نوک بینیم دکترم گفت باید تزریق انجام بدم ک منتظرم ببینم چی میشه این جریانا
میخای فیلر بزنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.