۶ پاسخ

فقط و فقط اللهم العجل الولیک الفرج .هرکس ضد این بگه خدا میدونه جوابش رو چی بگه

الان بیشتر محیط باز احیا میگیرن جایی سر بسته نمی گیرت.

چون مطمعنم نمیزنه چون اگه میحاست بزنه این چند شب که مردم تو خیابونا ن میرد پس تا آخرش برید ببینید مشکل از کجاست مدارس و کی میرنه

مامان زیزی آسی پاسی 🤣🤣🤣🤣 الان فهمیدم داری آتیش میگیری 😂

ممنون که گفتی

چرا؟

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی