۸ پاسخ

عزیزم من مفتح زایمان کردم اورژانسی قبولم کردن

همه چی عالی انشالله بسلامتی زایمان کنی

میتونی گپ جی بی تی نصب کنی از مایکت یا بازار اونم همون کار چت جی بی تی رو میکنه

۳۷هفته و ۳ روزته وزن نی نی ۳۲۰۰و بالای صدک ۵۰عه ینی همچی عالیه

همه چی نرماله شرایط زاییدنت طبیعیه
بچت دخمله
وزن بچت سه و دویست هه
و اینکه یکی دو هفته هم بگذره خوبه
از الان باید منتظر دردات باشی کیف زایمانتم آماده باشه

همه چی خوبه

خوبه همه چی عزیزم

همچی نرمال عزیز نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آیهانی💙💫 مامان آیهانی💙💫 ۸ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد