۵ پاسخ

دختر من بعد از یک ماه زد خداروشکر براش سبک بود

اگه شماره داری زنگ بزن چون بخاطر شرایط گفتن بهداشت تعطیل نکنه شاید تعطیل نباشه

فردت تعطبل رسمیه

اره گلم تعطیله
انشالله شنبه ببر❤️

بله

سوال های مرتبط

مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی