هرمدلی میخوای درست فقط با پیازخلالی که توی نت هست درست نکن. پیازخلالی خیلی شیرین میشه نمیشه خورد
پیاز رنده میکنم
با زردچوبه فلفل روغن تفت میدم
سه تا چهارتا گوشت مکعبی میندازم داخلش
سرخ میکنم تفت میدم
اب جوش در حال قل زدن میریزم تو خورش
پنج شیش ساعت رو شعله ی کممیذارم بپزه
یک ساعت اخر هویج + فلفل دلمه + کرفس + کمی زعفران اضافه میکنم
رب سرخ میکنم رب رو ب همراه نمک اضافه میکنم و یک ساعت دوساعت دیگه بمونه بپزه و قشنگ لعاب بندازه
من چلو گوشت زرندی درست میکنم .
من پیاز فراوون خلالی میکنم کف قابلمه میریزم بعد گوشت نسبتا درشت میکنم میزارم روش یکم نمک فلفل زردچوبه و چندحبه سیر یا ی درسته میزارم کنارش یکم نصف استکان آب میریزم خودش آب پس میده پیاز با شعله ملایم میزارم بپزه یکمم زعفرون روش میریزم اخرای کار و خیلی خیلی کم پودر دارچین
برای هر تیکه گوشت یک پیاز متوسط خلالی کن. زیر و روی گوشتا بذار. یه تیکه چوب دارچین، یه غنچه سیر سالم. فلفل سیاه، یکم اب نارنج،و زعفرون میریزیم درشو میبندیم و خیلی زیرشو کم میکنیم اگه احساس کردی پیازت آب ننداخته نصف لیوان آب بریز. میذاری ۴ساعت با شعله خیلی کم بپزه
یه ساعت آخر نمک اضافه میکنی میذاری تاجایی که پیاز کاراملی بشه و روغن بندازه. اگه گوشتت چرب نیست باید روغنم یکم بریزی. برگ بو اختیاریه. کره هم بنظرم خوب نیست طعم گوشتو بد میکنه
روغن پیاز نسبتا زیادی درست میکنم و بعد تکه های گوشت رو میذارم روش و بعد زعفرون دم کرده، نمک و فلفل و سیر هو اضافه میکنم چند تا سیر حبه ای میذارم بین گوشت ها با چند تا هم چوب دارچین و بعد میذارم با حرارت کم و با زمان پخته بشه اخر هم باز مزه میکنم و بیشتر نمک لازم داشته باشه اخر میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.