۶ پاسخ

من خمیرجادویی درست میکنم هم برا پیراشکی هم پیتزا

فطیر خودم درست کردم

تصویر

مواد لازم:
یک لیوان شیر
یک قاشق غذاخوری خمیرمایه
یک عدد تخم مرغ
سه قاشق غذاخوری ماست
سه قاشق غذاخوری خمیر
مقدار کمی نمک و شکر
آرد به میزان لازم(باید کم کم اضافه کنی تا خمیر اوکی بشه)

من شنیدم باخمیر بربری هم خوب میشه

من برای پیتزا خودم درست میکنم نون هم قبلنا خودم گاهی خمیر درست میکردم نون میپختم

پیراشکی درست میکنم معمولا

سوال های مرتبط