۳ پاسخ

من اکثرا ۱۲ الی ۲۴ساعت خیس میدم و آبش رو هر چند ساعت عوض میکنم ولی فکر کنم ۸ساعت کافی باشه

من دوازده ساعت خیس میدم. پوستش هم میگیرم. عدس پلو عدسی

ی ساعت هیس بخوره کافیع

سوال های مرتبط