۲ پاسخ

اگه خیس هم نکردی ایراد نداره،دال عدس،جوپرک،زردچوبه،خورده برنج،آب قلم اینا رو هم اضاف کن عااالی میشه و مقوی

به جز حلیم منظورم بود

سوال های مرتبط

مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی