با سیموسیف بکش
چربی زدا نانو
فقط فوم لکه بر زردچوبه رافونه
فقط و فقط چربی زدا نانو
عالی عالی
با گاز پاک آروم آروم پاک کن
سیف قرمز عالیه
هیچی نمیخواد با اب و سیم بکشی میره
بهت یه چیزی میگم فقط دعام کن اگه برات مفید بود
یه قوطی پد لاک پاک کن از اینا که رولی هست بخر هر جا لکه چربی قدیمی بود مخصوصا رو ام دی اف و هود با دو حرکت پاک میشه
من چربي زدا نانو ميزنم يكم بمونه قشنگ خيس بخوره بعد با سيم تميزش ميكنم بعد با اسكاچ نرم و مايع دوباره روش ميكشم ٩٠ درصدش پاك ميشه
چربی زدا بزن با سیم پاک کن
سرکه. آب لیمو. جوش شیرین. مایع ظرفشویی واب ترکیب کن بزار چنددقیقه بمونه بعد پاک کن اگ نرفت با چندمنظوره اکتیو بزن پاک میشه من مستاجرم کابینت خونه جدید داغون بود همینجوری تمیز کردم
ببین منم همینجور بود عین تو
با اسپری نارنجی آستونیش پاک شد اونو بزن دو سه دقیقه بمونه بعد سیم بکش
سیف نارنجی بزن یکم بمونه بعد پاک کنی میره
اینم عکسش
نگا کنید قدیمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.