رایا اعتصاب شیر کرد هرکار کردیم نمیخورد ،عوض کزدیم ۲ رو دادیم خورد اصلا فکر نکنم لازم باشه کم کم عوض شه
چ کاریه یک تموم بشه باید دو بدی اصلا قاطی نکن
نه قاطی نمیکنم اصلا ولی تو شیش ماهگی اول روزی ی وعده ۹۰ بعد چند روز دو وعده ۹۰تایی هی ب مرور دارم بیشتر میکنم انشالله از هفت دیگ کامل دو میدم
از یک مارکه دیگ ار یک مدل باشه فک نکنم قاطی کنیم اگر بخوایم مثلا از ببلاک بریم اپتامیل اینجور باید بکنیم عدد ک مهم نیس موادش فک کنم یکم خاص تر میشه
2هم همونه فقط مقدار مواد معدنی و پروتئین و ویتامینش عوض میشه متناسب با سن نوزاد
نه اصلااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.