۳ پاسخ

برنج با اب بپز خوب بپزه له باشه از اجاق بردار شیرخشک اماده بریز هم بزن نوش جان نی نی

عزیزم شیر پاستوریزه تو فرنی و غذا ک پخت میشه اشکال نداره اما به عنوان نوشیدنی ممنوع

نه شیر پاستوریزه یا هر نوع شیر گاوی تا دو سالگی ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان آوید مامان آوید ۱۱ ماهگی
مامان 🌸🩷🩷🌸 مامان 🌸🩷🩷🌸 ۱۰ ماهگی