پلاستیک خوب نیست حداقل داخل شیشه بنداز تا بپزه
یه مقدار کمی آبجوش و تکه بریز توش تا بپزه,اگه بخار پز تو قابلمه آب بریز و تکه های هویج رو بریز تو آبکش و آب کش رو بزار روی قابلمه و درپوش رو بزار روش عزیزم
من میریزم تو قابلمه آب پز میشع. خیلی زود میپزه
من که چند تیکه میندازم تو پلاستیک فریز درشومیبندم بعدقابلمه کوچکم اب میکنم میندازم توش پلاستیکو تاجوش بخوره خیلی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.