خانوما قبل سزارین چیکارا میکنین

۳ پاسخ

هیچچچچ

واي من انقد پشمو پيل در اوردم فك كنم٢ساعت بايد بشينم تو حمام فقط بتراشم😂😂وگرنه فك ميكنن من مردم دارم زايمان ميكنم

من هیچ کاری نکردم😅😐فقط ۸ ساعت ناشتا باش

سوال های مرتبط