ب منم گفت ۳۹ هفته تمام
منم ۳۹هفته میشم یعنی ممکنه زودتر درد بگیره؟ من سزارینی ام الآنم فعلا بریچه نمیتونم طبیعی 🫠
هیچی نمیشه نترس منو دیگه از صحرا و رو چاهار پایه به زور جمع میکردن
هیچی هم نشد دردمم نگرفت
دقیقا منم مثل شمام باید تا هفته بعد صبر کنم🥲
منم دکتر گفته ۳۸ هفته و ۵ روز ، اولش منم خیلی این استرس رو داشتم ولی الان میگم هرچی خدا بخواد همون میشه توکل کن به خودش. چون بچه هرچی بیشتر بمونه توی شکم بهتره
من ۳۸هفته ۶روز تایممه یعنی چهارشنبه🫢😰از ترسم همش استراحت میکنم دردم نگیره
استراحت کن انشالله چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.