#فرزندپروری#شیرخشک#پوشاک#سرما خوردگی #درد

تصویر
۷ پاسخ

من هرچی سفارش داشتم رسیده

هی خواهر
انشالله سفارشت برسه
ولی امسال عید نداریم عید میخوایم چیکار🥲

اگه کد رهگیری داری برو پست
برا من ۱۱ ام سفارش دادم امروز اومده

یه روز قبل جنگ سفارش دادیم هنوز نیومده

من ۷ اسفند لباس سفارش دادم تازه دادن دست پست فک کنم ۲۴ ام برسه یا بیشتر

پیشتاز همون پسته فرقی نداره

پیام بده بگو کد مرسولم رو بفرست از طریق کدمرسوله چک کن

مطمینی نبردن اداره پست؟اول زنگ بزن به پستچی ببین آورده یا ن . بعد برو اداره پست

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان تامارا مامان تامارا ۳ سالگی
مامان یاس مامان یاس ۳ سالگی
مامان لیانا🍓 تودِلی مامان لیانا🍓 تودِلی ۳ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی