تو خود این برنامه توضیح داده که سرلاک کلی مواد مغذی داره و مفیده بعد یسری میان چرت میگن سرلاک خوب نیست .برو داروخونه بگو چند ماهشه خودشون معرفی میکنن مناسب سنش
من سویق چند غله حکیم بانو رو میدم هر شب. هم مفیده، هم ضرری نداره هم وزن دهیش عالی بوده. من هر شب میدم، به صورت فرنی با سیب یا خرما
من از محصولات حکیم بانو میدم
ماه ۷ گندم و خرما بگیر
۶ برنج
بنظرم گندم
تو همین گهواره صفحه اول برو همش از خواص بینظیر سرلاک گفته... ینی با قطرع اهن برابری میکنه
اینا اصلا ارزش غذایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.