۵ پاسخ

بدون سس و خیارشور

اره همونی ک خودمون میخوریم فقط خیارشور نمیزنم سسم بدون چربی کاله یا ماست ماجان

بدون نون
مرغ و سیب زمینی و تخم مرغ و ماست
پسرم خیلی هم دوس داره بعضی وقتا هویج هم میزنم

مثل خودمون ولی بجای سس ماست بزن و بدون خیار شور

جای سس ماست میزنم توپکی میکنم با دست میخوره نونم کنارش میخوره لاش نمیزارم چون نمیتونه اونجوری بخوره

سوال های مرتبط

مامان زهرا و علی مامان زهرا و علی ۲ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان رز 🌹🐣 مامان رز 🌹🐣 ۱۶ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی