بدون سس و خیارشور
اره همونی ک خودمون میخوریم فقط خیارشور نمیزنم سسم بدون چربی کاله یا ماست ماجان
بدون نون
مرغ و سیب زمینی و تخم مرغ و ماست
پسرم خیلی هم دوس داره بعضی وقتا هویج هم میزنم
مثل خودمون ولی بجای سس ماست بزن و بدون خیار شور
جای سس ماست میزنم توپکی میکنم با دست میخوره نونم کنارش میخوره لاش نمیزارم چون نمیتونه اونجوری بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.